PATRIA BANK angajează Manager Relații Clienți

PATRIA BANK – Sucursala Piatra Neamț angajează persoane ACTIVE cu sau fără experiență în domeniul bancar pentru jobul – Manager Relații clienți persoane fizice

Candidatul ideal

Cerințe:
– Studii superioare finalizate;
– Experiență în vanzari de minim 6 luni; în domeniul financiar constituie un avantaj;
– Disponibilitate pentru activitate de teren;
– Capacitatea de a lucra într-o echipă, bune aptitudini de comunicare, orientare către client;
– Cunoştinte de PC şi Microsoft Office (Excel);
– Abilități de a planifica și a lucra sub presiune;
– Limba Engleză – nivel mediu.

Toate aplicațiile primite vor fi tratate cu confidențialitate. Doar candidatii selectați vor fi contactați pentru un interviu, restul de aplicații fiind păstrate în baza de date pentru oportunități viitoare.

Descrierea jobului

În rolul de Manager Relații Clienți vei dezvolta portofoliul de clienți persoane fizice din zona alocată și vei menține relația cu cei existenți, prin identificarea permanentă a nevoilor de business și oferirea de produse bancare potrivite.

Responsabiliăți:
– Îndeplinirea obiectivelor de vânzări fixate de către superiorul direct;
– Identifică nevoile clientului și propune cele mai bune soluții, realizând o vânzare consultativă;
– Analizează și prospectează constant piața;
– Participă la creșterea vânzărilor de produse și servicii prin stabilirea de întâlniri și prezentări atât la sediu, cât și în afara acestuia;
– Întreține permanent contactul cu clienții persoane fizice actuali pentru a le prezenta oferta actualizată de produse și a le comunica modificările apărute.

Pentru a aplica pe acest post, trimite-ne CV-ul tău la adresa: bogdana.diaconita@patriabank.ro

Leave a Reply

Your email address will not be published.