Capgemini angajează agent servicii client

AGENT SERVICII CLIENT

(engleza/ franceza si engleza/ spaniola si engleza/ italiana si engleza)

 

 

Descriere generala:

·         Relationare cu utilizatorul prin telefon si e-mail, pentru detectarea defectiunilor tehnice si rezolvarea  problemelor tehnice ale utilizatorilor;

·         Asigura suport IT pentru toti clientii, in limba straina relevanta;

·         Activeaza ca unic punct de contact pentru utilizatori, inregistrand si coordonand apelurile in conformitate cu acordul asupra nivelului de calitate al serviciilor, creand o buna perceptie asupra Serviciului de Asistenta.

 

Responsibilitati:

·         Inregistrarea incidentelor si a solicitarilor de servicii, care contin toate informatiile necesare, primite prin intermediul telefonului si prin email;

·         Acumularea de cunostinte pentru rezolvarea solicitarilor, in special cunostinte legate de detaliile necesare pentru a asigura solutii precise la problemele utilizatorilor;

·         Ofera diagnostic de baza si detecteaza defectiunile tehnice la aparitia incidentelor;

·          Asigura rezolvarea problemei pe loc pentru utilizator si inchiderea Ticketului in acest caz;

·         Urmarirea atenta a apelurilor utilizatorilor.

 

Cerinte:

·         Cunostinte foarte bune de limba engleza/ franceza si engleza/ spaniola si engleza/ italiana si engleza

·         Cunostinte IT de baza, cunostinte retelistica de baza pentru detectarea defectiunilor tehnice;

·         Abilitatea de a interpreta informatii tehnice si de a le prezenta in termeni simpli pentru un public mai putin calificat tehnic;

·         Studii superioare finalizate sau in curs;

·         Abilitati comunicare, atitudine profesionista.

 

Candidatii pot aplica la: recruitment.iasi.ro@capgemini.com

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.