Besedo România angajează Customer Support Agents

logo BESEDOBesedo România este în căutarea unor noi colegi care să ofere asistență constantă utilizatorilor de platforme online.

 

Resposabilitățile tale:

  • Să revizuiești și să moderezi conținuturile online
  • Să acorzi asistență utilizatorilor prin email
  • Să lucrezi corect și eficient, cu atenție maximă la detalii
  • Să cunoști regulile și procedurile specifice clientului și să te documentezi permanent despre schimbările apărute în piață;
  • Să colaborezi permanent cu ceilalți membri ai echipei;
  • Să oferi feedback în mod constant cu privire la cele mai comune greșeli întâlnite în conținutul online și cu privire la cele mai comune întrebări și solicitări ale utilizatorilor;
  • Să te implici în mod activ și să vii cu soluții, atunci când consideri că este cazul, pentru îmbunătățirea procedurilor și aplicațiilor proprii.

Aptitudinile și abilitățile necesare:

  • Să cunoști, la nivel avansat (scris, vorbit), una dintre următoarele limbi străine: spaniolă, italiană, franceză, rusă, germană;
  • Să cunoști, la nivel mediu, limba engleză (necesară pentru interacționarea cu ceilalți colegi din birourile din toată lumea și pentru utilizarea aplicațiilor cu care vei lucra);
  • Să ai cunoștințe minime de operare PC;
  • Să fii serios, integru și correct;
  • Să știi să îți organizezi timpul și activitățile zilnice;
  • Să îți placă să lucrezi atât independent, cât și în echipă.

Este disponibil și un post pentru limbile germană și engleză.

Resposabilitățile tale:

  • Să acorzi asistență utilizatorilor prin email
  • Să lucrezi corect și eficient, cu atenție maximă la detalii
  • Să cunoști regulile și procedurile specifice clientului și să te documentezi permanent despre schimbările apărute în piață;
  • Să colaborezi permanent cu ceilalți membri ai echipei;
  • Să oferi feedback în mod constant cu privire la cele mai comune greșeli întâlnite în conținutul online și cu privire la cele mai comune întrebări și solicitări ale utilizatorilor;
  • Să te implici în mod activ și să vii cu soluții, atunci când consideri că este cazul, pentru îmbunătățirea procedurilor și aplicațiilor proprii.

Aptitudinile și abilitățile necesare:

  • Să cunoști, la nivel avansat (scris, vorbit) limba germană și limba engleză;
  • Să ai cunoștințe minime de operare PC;
  • Să fii serios, integru și corect;
  • Să știi să îți organizezi timpul și activitățile zilnice;
  • Să îți placă să lucrezi atât independent, cât și în echipă.

 

Vei face parte dintr-o organizație internațională aflată în plină expansiune, alături de o echipă multiculturală, tânără și profesionistă, dornică de performanță.

 

Be! See! Do!

 

Suntem online aici, aici și aici.

 

Dacă vrei să participi la crearea unui mediu mai sigur pe Internet și la îmbunătățirea experienței a milioane de utilizatori, aplică online, folosind următorul link sau trimite CV-ul tău către Alina Iosub, la adresa de email alina.iosub@besedo.com

Începând cu anul 2002, Besedo și-a dedicat întreaga activitate susținerii și dezvoltării constante a clienților săi activi pe piața anunțurilor online și a site-urilor de întâlniri și de socializare. Know how-ul propriu, împreună cu aplicațiile software specifice acestui domeniu, ne diferențiaza atât de soluțiile interne ale companiilor în domeniu, cât și de soluțiile externe oferite de concurență. Besedo își desfășoară activitatea în 6 centre în întreaga lume, respectiv în Stockholm, Bogotá, Malta, Mauritius, Kuala Lumpur și Iași, având peste 600 de angajați. Revizuim și moderăm anual peste 170.000.000 de anunțuri, răspundem la mai mult de 1.000.000 de solicitări venite din partea utilizatorilor și prevenim aproximativ 100.000 de fraude și tentative de înșelătorie. Clienții noștri consideră că siguranța și încrederea utilizatorilor este esențială pentru o dezvoltarea constantă a acestui tip de afacere.

Leave a Reply

Your email address will not be published.