team ADventure a ajuns la cea de-a VII-a ediție

pentru-text-blogPRIME Iași organizează și în această toamnă  proiectul team ADventure – Festival Concurs de Strategie Publicitară şi Relaţii Publice, singurul de acest fel din zona Moldovei. Cele trei firme partenere lansează un studiu de caz, urmând ca studenţii pasionaţi de publicitate să propună cele mai bune campanii şi să concureze pentru premiul de 900 de RON pus în joc. Proiectul se va desfăşura în trei etape: Lansarea (14 octombrie) în cadrul căreia studenţii pot afla mai multe detalii şi se pot înscrie în concurs, Conferinţa (10 noiembrie) care aduce pe scenă specialişti din domeniu şi Gala (20 noiembrie) în care se vor prezenta campaniile propuse. În urma jurizării, cele mai bune idei vor fi premiate.

Tema acestei ediţii – Jurnal de aventură, surprinde călătoria fascinantă a fiecărui împătimit al acestui domeniu. Pasiunea pentru publicitate, relaţiile publice şi deschiderea spre noi provocări sunt unele dintre cele mai importante ingrediente ale studentului care profită de orice oportunitate, iar team ADventure  este o şansă demnă de luat în seamă.  Anul acesta,  partenerii noştrii sunt:

Compania Te Rox – Prod, cu sediul în Paşcani, specializată în scaune auto şi centuri de siguranţă pentru copii. Să propui o campanie pentru firma care lucrează pentru Ferrari sau Disney, încă din studenţie, este o adevărată aventură şi o posibilitate de a-ţi valida cunoştiinţele, căci spre deosebire de ediţiile anterioare, anul acesta echipele înscrise se vor bucura şi de un program de mentorat.

Distribuitorul de produse pentru gama de cosmetice şi aparatură profesională destinate saloanelor, Daria CD, reprezintă de asemenea un domeniu care îţi va testa creativitatea şi cunoştiinţele. Îţi vei reinventa astfel studenţia prin practică şi experienţă.

Şi nu în ultimul rând, Open Mind, call center în limba italiană. Poţi vedea cât de mult contează grija pentru client, cât de importante sunt serviciile ireproşabile şi cum poţi veni mereu cu cele mai bune oferte astfel încât să devii indispensabil.

Specialiştii Ştefan Negoiţă – Creative Magus la Bloom Communication LTD, Raluca Gavrilescu – Brand Stylist la Namogo şi Mihai Mocanu – Brand Strategy Manager la Namogo vor oferi celor înscrişi sfaturi utile, astfel încât campaniile rezultate să poată fi folosite de către parteneri şi să aducă beneficii directe. Veştile bune nu se termină aici. Mulţi dintre cei pasionaţi de publicitate citesc Dă-mi banii tăi. Metodă de copwriting de Gabriel Brănescu, dar de data aceasta îl pot asculta la Conferinţă, bucurându-se astfel de o experienţă unică.

Pentru cei care iubesc provocările şi îşi doresc să experimenteze, team ADventure este locul potrivit. Dincolo de feedback-ul real, înscrierea în concurs îţi asigură o simulare demnă a muncii dintr-o agenţie de publicitate şi a vieţii de după terminarea facultăţii. Tot ceea ce trebuie să faci este să completezi formularul de înscriere pe care îl poţi descărca de aici şi să îl trimiţi pe adresa de e-mail teamadventure2014@yahoo.com. Pentru mai multe detalii urmăreşte pagina de facebook şi blogul proiectului team ADventure. Perioada de înscriere este 14 – 24 octombrie.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published.