Simpozion naţional pentru studenţii de la Facultatea de Biologie

Click pentru a viziualiza afişul complet

Studenţii din anii de studiu de licenţă şi master de la Facultatea de Biologie a Universităţii „Al. I. Cuza” din Iaşi , sunt invitaţi să participe la Simpozionul Naţional „Tinerii cercetători în Ştiinţe biologice”  organizat de către „Organizaţia Studenţilor pentru Natură” (OSPN) din cadrul Facultăţii de Biologie şi Geologie a Universităţii „Babes-Bolyai” din Cluj şi Consiliul Studenţilor a Universităţii „Babes-Bolyai”, Cluj. Simpozionul va avea loc in perioada 24-26 mai 2013 la Universitatea „Babeş-Bolayi ” din Cluj şi este destinat cercetării studenţeşti, susţinut de către cadre didactice experimentate şi specialişti din diferite domenii de studiu biologic.

Evenimentul va fi împărţit în două secţiuni: Biologie celulară şi moleculară care va avea următoarele teme: genetica şi genomica, microbiologia solului, biologia structurală şi computaţională, oncologia moleculară, biologia şi bioenergetica membranelor, biochimia proteinelor şi acizilor nucleici. Cea de-a doua secţiune va fi Ecologie şi Conservarea Biodiversităţii şi va avea următoarele teme: bioconservare, biodiversitate şi schimbări climatice, ecologia şi genetica populaţiilor, specii invazive, monitorizarea biodiversităţii şi taxonomie.

Studenţii care sunt interesaţi să participe la eveniment trebuie să plătească o taxă de înscriere de 50 de Ron până pe data de 30 aprilie a.c. prin transfer bancar în contul RO29BPOS13006469192RON01, pe numele Asociaţiei „Organizaţia Studenţilor pentru Natură”, Cluj-Napoca, Strada Republicii Nr. 44, după care vor trimite o copie a ordinului de plată  precum şi formularul de înscriere  pe adresa de email: simpozion_biologie_2013@ospn.ro. Formularul se poate descărca de pe site-ul Facultăţii de Biologie şi Geologie, Universitatea „Babeş-Bolayi”, Cluj.

Pe lângă taxa de înscriere şi completarea formularului de înscriere, studenţii înscrişi trebuie să trimită un rezumat care să fie cuprindă o introducere în care să precizeze scopurile prezentării, materiale și metode, rezultate și concluzii. Rezumatul trebuie trimis până pe 30 aprilie a.c. la adresa de email simpozion_biologie_2013@ospn.ro în format .doc sau .docx. Tema abordată poate fi una generală, cu posibilitatea de a alege subiectul lucrării.

Textele trebuie să îndeplinească următoarele cerinţe:

• Să se încadreze ca lungime într-o pagină cu format A4, textul să fie redactat în limba română cu font Times New Roman, caractere cu mărimea 12, aliniere single line spacing. Aşezarea în pagină trebuie să îndeplinească următoarele condiţii: Format A4 cu următoarele setări: Top 2 cm, Bottom 2 cm, Inside 2,5 cm, Outside 2 cm, Gutter 0 cm, Layout New page, Header 0 cm, Footer 0 cm.
  • Titlul rezumatului trebuie să fie încadrat central în pagină, scris cu font Times New Roman, marimea 14, bold, All caps, spaţiere la un singur rând.
  • Autorii se scriu încadrat central, cu font Times New Roman, mărimea 12, bold, spaţiere la un singur rând. Afilierea autorilor se redactează încadrat central, cu font Times New Roman, mărimea 12, italic, spaţiere la un singur rând.
  • Textul trebuie redactat cu font Times New Roman, mărimea 12, spaţiere la un singur rând.

În cadrul simpozionului studenţii vor beneficia de două mese pe zi, cazare, mapă de participare, intrare la Gradina Botanică „Alexandru Borza”, Muzeul de Zoologie şi Vivariu şi o excursie cu trenul la Vadul Crişului.

După încheierea simpozionului vor fi publicate într-un volum cele mai importante şi originale lucrări.

Programul detaliat se găseşte aici.